Kihei - Reisverslag uit Kīhei, Verenigde Staten van Mieke Storm - WaarBenJij.nu Kihei - Reisverslag uit Kīhei, Verenigde Staten van Mieke Storm - WaarBenJij.nu

Kihei

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Kīhei

Vandaag(maandag) hebben wij ons voorgenomen om het rustig aan te doen want het plan is om morgenochtend naar de zonsopkomst te gaan kijken, wat zoveel betekent als dat we om 2 uur op moeten. We zijn ook geen 20 meer dus daar moeten we ons goed op voor bereiden. We hebben wat geluierd en zijn wat later op gestaan en omdat we gisteren geen fut meer hadden om boodschappen te doen was er niet veel meer in huis voor het ontbijt. Maar dat gaf niet, want we hadden nog verschillende soorten fruit en daar hebben we een lekkere fruitsalade van gemaakt. Dat smaakte heerlijk. Nadat we allemaal gedouched en aangekleed waren zijn we vanaf de condo richting de winkels gewandeld. Elk winkeltje hebben we van binnen gezien en natuurlijk hebben we weer de nodige aankopen gedaan. Om een uurtje of half twee kregen we toch wel trek en zijn bij " Denny's" neergestreken om een uitgesproken amerikaanse maaltijd te eten. Lekkere sandwiches met scramblled eggs en spek en ham met natuurlijk wat french fries erbij. Dat vulde ons aardig en zo konden we er weer tegenaan om nog wat verder te winkelen. Yvonne heeft een paar jurken gepast maar dat leverde alleen wat lagsalvo's op en geen nieuwe jurk. We hebben ook weer wat dollars bijgetankt uit de ATM zodat we ook de volgende dagen weer vooruit kunnen. Om een uurtje of vier waren we warm en plakkerig terug bij de condo. We hadden allemaal zin om af te koelen in het zwembad en daarna even languit naast het zwembad. Eerst natuurlijk even douchen want zo bezweet konden we het zwembad niet induiken. Toen we allemaal weer fris en fruitig aangekleed waren moesten we toch echt naar de supermarkt want er was nog steeds geen eten in huis. Gelijk bedachten we dat ik dan maar eens moest rijden. Tot nu toe heeft Mieke als enige gereden maar als zij eens te moe of zo is moet toch een van ons het over kunnen nemen. En als je dan de auto, een automaat, al kent geeft dat wat minder stress. De auto rijdt heerlijk, dat had Mieke ook al gezegd, dus het ritje naar de supermarkt ging super. We hadden bedacht dat we maar hamburgers op de bbq moesten leggen. Die dus met allemaal groenten, fruit en broodjes ingeslagen. Komen we de supermakrt uit, is het in eens helemaal donker,maar dan ook echt donker. Ik gaf de sleutels maar gelijk aan Mieke zodat zij weer terug kon rijden( ik ben niet zo'n fan van in het donker rijden) Thuis bedachten we dat we nog aardappels hadden dus die hebben we ook lekker op de Bbq gelegd. Al met al zaten we om half negen heerlijk te eten. Daarna hebben we snel de broodjes en het drinken voor morgen klaargezet zodat we om 10 uur plat konden. De wekker staat ten slotte op 2 uur dus dat wordt een korte nacht.

• 21 Mei 2014 - 11:30

Petra Den Tuinder:

Hi allemaal,
    Ik geniet van alle leuke verhalen en mooie foto's!
    Veel plezier nog!

• 21 Mei 2014 - 18:00

Marieke Van Delft:

Leest als een heerlijke, ontspannen vakantie! Veel plezier nog de verdere dagen. Zag al een hele mooie foto van Astrid voor de opkomende zon!