Los Angelos - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Mieke Storm - WaarBenJij.nu Los Angelos - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Mieke Storm - WaarBenJij.nu

Los Angelos

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Mei 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

We zijn er! Na een lange reis zijn we hartelijk ontvangen door Tineke en Anton, de vrienden van Yolanda.
In Heathrow verliep alles redelijk snel, al hebben we voor ons gevoel alle vervoersmiiddelen gehad: roltrappen liften trein.... Op tijd vertrokken we naar Los Angeles.Het enige was dat Yvonne en ik vergeten waren ons luchtje uit de rugzak aan te bieden dus we konden alles uitpakken! Bij aankomst mochten we het vliegtuig niet uit want de stroom was uitgevallen op het vliegveld! Pffff dat was ff jammer...Na drie kwartier was het eindelijk opgelost en konden we na 13 uur dat hete ding verlaten...Maar toen de douane...de rijen waren gigantisch geworden dus we bereidden ons voor op een paar uur in de rij.. gelukkig werden de passagiers van onze vlucht uit de rij gehaald en verdeeld over de douanebeambten. De heren en dame waren niet heel vriendelijk en wilden bij een paar wel heel veel weten( en dit nog in een tergent langzaam tempo) maar we konden door. Toen bleek er op het formulier van Astrid een nummer te ontbreken dus die werd uit de rij gehaald. De rest mocht niet bij hen blijven wachten dus we warden een aantal keer berispt toch vooral door te lopen. Toen op zoek naar de auto....met een pendelbus warden we naar de autoverhuur gebracht. Daar verliep alles soepel en warden we naar de parkeerplaats gestuurd om een minivan uit te zoeken. We hebben gekozen voor een mooie witte Dodge... Ik achter het stuur en de spits van LA in! Rustig blijven ademhalen helpt. De tom tom weigerde dienst dus we zijn maar op de gok de geode kant opgereden. Natuurlijk de file in: 5 breed! En wat gebeurde er: ik moest plassen! Wat nu? Op een gegeven moment kon ik het echt niet meer houden en heb ik de auto de berm ingestuurd en ben er achter gaan zitten. OVerigens was er iets lager ook nog een weg die 4 breed volstond dus die hadden leuk uitzicht! Maar ik was het kwijt! NA een lange rit gaf de tom tom halverwege sjoege en leidde ons uiteindelijk naar het geode adres. He he we zijn er! 19 uur plaatselijke tijd en 25 uur in touw. NA het eten hebben we nog heel even buiten gezeten en toen was het klaar.....helemaal gebroken doken we het bed in. Nu is het 7 uur smorgens op dinsdag 13 mei. We gaan zo ontbijten en op pad naar universal studio's.

• 14 Mei 2014 - 09:16

Anneke Stapel:

Dames geniet ervan jullie hebbeneen lange reis achter de rug . en Yvon Ruud zit hier iedere avond leller te smullen

• 14 Mei 2014 - 12:17

Debbie En Ron:

Wat een avontuur!!!!! Geniet er maar lekker van!!!

• 14 Mei 2014 - 15:22

Ruud:

Nou lekker te smullen is ook een groot woord , we moeten nu niet gaan overdrijven , 1 ster is ruim voldoende hoor .

Tags: Los Angeles